Kıbrıs Barış Harekatının 50. yılı kutlu olsun. Dönemin başbakanı Bülent ECEVİT’in ifade ettiği gibi; “Türkler Kıbrıs’a barış için gitmiştir. Yalnız Türkler için değil, Rumlar için de barış için.” Şehitlerimizi rahmet, gazilerimizi ve katkıda bulunanları minnetle anıyoruz.